Četrdesetogodišnji Mirsa je skopski panker, nihilist i ostarjeli ovisnik koji jedva preživljava u predgrađu. Njegov nekoć kultni band raspao se 90-tih, kao i Jugoslavija, raselivši se po njezinim bivšim republikama. Ne bi li izravnao račune sa svojim dilerom Gzimom, Mirsa pristaje ponovno okupiti bend i zasvirati na bizarnom ‘multikulturalnom happeningu’ kojim bi se, navodno, trebao ojačati imidž Makedonije kao zemlje u kojoj su nacionalne tenzije popustile. Mirsa, njegova djevojka Nina i član benda Ljak kreću u avanturu po bivšoj državi, ne bi li u Srbiji pokupili Žutog, a u Srbiji Pashu. U susretima balkanskih pograničnih i inih autoriteta s punkerima, potonji će jedva izvući živu glavu, no to će biti tek početak pre – preka koje će morati savladati žele li doista održati koncert.
Vladimir Blaževski rođen je u Skoplju, a diplomirao je režiju na Akademiji za film, radio i televiziju u Beogradu 1978. godine. Iste godine je nagrađen Srebrnom medaljom Beograda na Festivalu jugo – slavenskog kratkog i dokumentarnog filma, za film ‘Srećna Nova Godina’. Filmom ‘Naporan rad tera glad’ 1984. osvaja nagradu TV Beograda za najboljeg redatelja na Festivalu jugoslavenskog kratkog i dokumentarnog filma, a tri godine kasnije snima i prvi cjelovečernji igrani film ‘Hi-Fi’. Kao scenarist potpisao je filmove ‘Gypsy Magic’, (redatelj Stole Popov, 1997.), ‘The Great Water’ (redatelj Ivo Trajkov, 2004.), te ‘Revolution Boulevard’ (1992.), koji je sam i režirao. ‘Punkot ne e mrtov’ njegov je treći cjelove – černji igrani film.