U vremenima kada putovanja više nisu uzbuđenje, kada je ulazak u avion jednostavan poput ulaska u autobus, “Prije svega, Felicia” govori o otuđenom stanju četrdesetogodišnje žene koja je vjerovala da je slijedila svoju strast, a danas ne zna gdje pripada. Na dan njezina odlaska iz Bukurešta, nakon dva tjedna koja je, kao i svake godine, provela s obitelji, Felicia kasni na avion. Dok se taksi probija kroz promet, Felicia i njezina majka shvaćaju da neće stići na avion. Pokušavajući rezervirati sljedeći let, Felicia je suočena sa svoje dvije obitelji (bivšim mužem, koji očekuje da se vrati na vrijeme i pokupi njihovu djecu iz ljetnog kampa, majke s kojom otežano komunicira, te oca i sestre). Naslov ovog kliničkog seciranja obitelji, kažu redatelji, na neki način vodi u krivom smjeru, jer je glavni lik ovoga filma vrijeme: nijemi okvir svih naših odluka koji secira sjećanje, zamagljuje razumijevanje i hrani naš bijes.
Melissa de Raaf
Njemačka redateljica Mellisa de Raaf, rođena 1976., studira teoriju umjetnosti, filozofiju i umjetnost medija na Hochschule für Gestaltung Karlsruhe u Njemačkoj. Ona je neovisna kustosica eksperimentalnih filmskih programa i izložbi. Potpisuje nekoliko scenarija: “Shelter” (režija Dragomir Sholev) i “Clean” redateljice Sylvije Michel Cassey.
Răzvan Rădulescu
Rumunjski pisac i redatelj rođen je 1969. godine. U Bukureštu je studirao književnosti i opernu režiju. Napisao je dva romana, a radio je i kao grafički urednik u časopisima. Godine 1999. počinje pisati za filmove, među kojima su nagrađivani “Stuff and Dough” (Cristi Puiu), “Niki and Flo” (Lucian Pintilie), “The Paper will be Blue” i “Boogie” (Radu Muntean) te međunarodno priznati film “Smrt gospodina Lazarescua” (Cristi Puiu).