U kinu je nađeno tijelo. Sve ukazuje na osvetu jer je čovjek koji je umro nasilnom smrću i sam bio nasilnik koji je tukao ženu. Policajac koji istražuje ubojstvo sumnja na žrtvina sina, radnika u čeličani, ali nema dokaz za podizanje optužnice. Iako je morao prekinuti studij, radnik je gorljivi čitatelj i dopisuje se sa studentom medicine s kojim dijeli strast prema posljednjem Tolstojevu romanu Uskrsnuće. Deset godina poslije trojica muškaraca – sad tvrdokuhani policajac, ugledni liječnik i obični dostavljač – opet se nađu upleteni u mrežu laži i sumnji, a sjećanja na ubojstvo mogla bi otkriti dugo skrivene tajne. Ovaj moralni triler Li Xiaofenga jedan je od najboljih novijih kineskih neonoirova. Uobičajenoj noirovskoj količini krvi i očaja Pepeo dodaje i jaku dozu muškog šovinizma i potisnute čežnje.
Li Xiaofeng (1978.)
Studirao je režiju na Fakultetu Sint-Lukas u Bruxellesu. U Kinu se vratio 2002. godine. Ugledni je filmski kritičar i scenarist. Napisao je scenarij za Zhang Yuanov film Dada’s Dance (Sundance 2008.) u kojem i tumači glavnu ulogu. Godine 2011. objavio je zbirku kratkih priča. Prije Pepela režirao je svoj prvi igrani film Nezha (2014.).