Predmeti pred kamerom nisu uvijek onakvi kakvima se doimaju. Krajem 19. stoljeća, fotograf Pedro dolazi u Ognjenu zemlju kako bi ovjekovječio vjenčanje misterioznog zemljoposjednika Portera i njegove dječje mladenke Sare. U Porterovom odsustvu, Pedro postaje sve opsjednutiji Sarinim fotografijama. Kada se njegova opsesija razotkrije, Pedro za kaznu dobiva zadatak zabilježiti “stvaranje povijesti” – kolonizaciju nove zemlje i genocid domorodačkog stanovništva. Oboružan kamerom, fotograf postaje nevoljki sudionik u estetizaciji sjećanja na kolonijalna barbarstva. Dobitnik nagrade za najbolju režiju u programu Horizonti Venecijanskog festivala, Bijelo na bijelom postavlja bolna pitanja o problematičnom odnosu estetike, morala te osobne i društvene odgovornosti.
Théo Court (1980.) odrastao je u Španjolskoj i Čileu. Godine 2004. diplomirao je režiju u kubanskoj Međunarodnoj školi za film i televiziju. Njegov diplomski film El Espino (2005.) natjecao se u selekciji La Cinéfondation Filmskog festivala u Cannesu, a cjelovečernji prvijenac Decline (2010.) premijerno je prikazan u Rotterdamu. Bijelo na bijelom (2019.) njegov je drugi dugometražni film.